13 maja 2013

Buty, buty, buty, buty....

Zerknąłem jeszcze raz by sprawdzić prawidłowy ubiór w opisie przed egzaminem - mianowicie, czy muszę posiadać rękawice.

Znalazłem wszystko w ustawie i było napisane, że muszę ale... dodatkowo  wyspecyfikowali, że wymagane jest sznurowane obuwie... Zbladłem.
Obecnie bardzo restrykcyjnie stosują ten przepis więc szybko złapałem za telefon i rozpocząłem rozmowę z sekretariatem WORDu.

Kobiecina była w szoku że dzwonie z taki pytaniem i powiedziała, że nie ma bladego pojęcia na ten temat, ale adidasy na pewno odpadają :)

Przełączony zostałem do egzaminatora nadzorującego. Znów padło pytanie o buty, przyznała, że jeżeli są wzmacniane, na płaskiej podeszwie typowo na motocykl -> mogą być na rzepy.

Podziękowałem, pół kamienia spadło z serca... czekam dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz