13 czerwca 2013

Szkolenie dla motocyklistów

Wczoraj wieczorem klepiąc coś na klawiaturze w googlach i oglądając filmiki motocyklowe przypadkowo znalazłem na necie informację o bezpłatnym szkoleniu motocyklistów w Szczecinie. Wszystko to będzie organizowane przez Polski Związek Motorowy. Wczytywałem się i poznawałem szczegóły co to też tam takiego ciekawego mogą mi przekazać. Dowiedziałem się, że na szkoleniu będą prowadzone nauki:

  • udzielania pierwszej pomocy – zajęcia poprowadzą ratownicy z Ochotniczej Straży Pożarnej SZCZECIN, uczestnicy opanują umiejętność postępowania na miejscu wypadku, technikę zdejmowania kasków, resuscytację krążeniowo-oddechową. Zwrócimy także uwagę na bezpieczną odzież motocyklową i prawidłowe zachowania na drodze, pozwalające zminimalizować skutki ew. wypadku.
  • z zakresu przestrzegania prawa o ruchu drogowym z szczególnym uwzględnieniem zagadnień analizy zachowania się kierujących w ruchu drogowym i omówieniem przyczyn wybranych kolizji i wypadków – zajęcia poprowadzą przedstawiciele Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji,
  • z zakresu techniki poruszania się mechanicznym pojazdem jednośladowym z takimi elementami jak jazda z bardzo małą prędkością, gwałtowne hamowanie, jazda po łuku jezdni, jazda między przeszkodami, poprawne szybkie ruszanie i przyspieszanie oraz inne elementy jazdy podnoszące jej bezpieczeństwo – zajęcia poprowadzą instruktorzy doskonalenia techniki jazdy z dużym doświadczeniem ze Szkoły Nauki Jazdy Adama Cieślaka, Fundacji Szerokiej Drogi i z Automobilklubu Szczecińskiego




Ilość ograniczona - na jeden termin 30-40 osób max. 
Przeszło mi przez głowę, że pewnie wszystko już zajęte ale...

Zgłosiłem się, a co? :) może się uda. Długo nie myśląc oczywiście wysłałem maila do Lewego. We dwójkę zawsze raźniej. On również przekazał zlecenie zapisu.



Dziś około 14stej otrzymałem odpowiedź, że pierwszy termin jest już zajęty, ale z chęcią widzą mnie/nas na drugim czyli 29/06.


Mam nadzieję, że warto pojechać, chociaż z tego co widzę po programie szkolenia - będzie ciekawie.

Wrażenia opisze po spotkaniu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz